کفشهای راحت بزرگترها و خواسته های من!

به هر حال ، من که مثل مصباح منتظر امام خمینی نبودم و برایم فرقی نمی کند کدام یک بر سر مسند نشیند!!
من به عنوان شهروند ، می خواهم دست کم خیالم راحت باشد ، غذایی که می خورم نه گوشت خر است و نه گوشت الاغ !! نه سرطان می آورد و نه هزار درد و مرض دیگر !!می خواهم بدون آنکه دغدغه ی افزایش یک قرون دو زار حقوق سر ماه را داشته باشم ، فکر کنم ، بخوانم و بنویسم . من دیگر مثل پیشنیان روشنفکر خود بر این باور نیستم که باید درد کشید تا چیز فهمید چرا در سال 1330 . آمریکاییهایی که حجه الاسلام ها مفسد فی الارضش می خوانند ، فهمیده بودند که باید علم تولید کرد ، باید حقوق نویسنده ها از هر کسی بیشتر باشد ، اما اینها هنوز نفهمیده اند !! البته فهمیده اند و به روی خود نمی آورند وگرنه حقوق مفت به حوزه ی علمیه نمی دادند!!
من می خواهم ، در دانشگاه ، به جای تلف کردن وقت من و امثال من ، به راستی علم روز دنیا را بیاموزم نه تفاله های ذهنی پنجاه سال پیش دانشمندان را!!
چرا انها آموزش و پرورش درست و حسابی دارند و برای ما هنوز ارسطویی است!!
اما از هر چه بگذریم ، سخن دوست خوشتر است ، رنیس جمهور !!چه اسلامی هستی و چه نیستی ، من و ما درآمد مکفی و زندگی راحت می خواهیم!! دانشگاه درست و حسابی و استاد باسواد می خواهیم ، اصلا خوراک جانمان با تو ، خوراک روحمان با خودمان !!
به هر حال ،کارزار انتخاباتی فرصت خوبی شد تا مافیای قدرت و ثروت و قاچاق ،دست خود را رو کنند.
به هر حال، پایان شب سیه به نظر نمی رسد که سپید باشد!!!!!
نظر تو چیه؟؟
نترس !!بپوشش تو هم ! کفشاش راحته !!
نظرات 11 + ارسال نظر
آرتا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

حرف حساب که جواب نداره!

کنار شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام........

من همه هیچ همه نگاه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
بعد از مدت ها همین جوری به وب لاگت سر زدم چون فکر می کردم که دیگه نمی نویسی..
اما بر خلاف تصورم دیدم که تحلیل شخصی ات رو از جریان انتخابات و بازی حکومت با مردم رو نوشتی..
همه رو خوندم همین طور همه کامنت ها رو
برام خیلی جالب بود که غیر از حامد کامنت دیگه ای در این رابطه وجود نداشت....که می شه اینجوری فکر کرد که فرهنگ بی تفاوتی توی این کشور ریشه دار تر از این حرفاست ...
اما اگه فکر می کنی معین نمی یومد بهتر بود..(به دلیل مخالفتش بانحوه برگزاری انتخابات) اشتباه می کنی..چون اگه معین نمی یومد.. واضح ترین پی آمدش این بود که جریان اصلاحات به راحتی حذف می شد.. نیومدن معین به این معنی بود که اصلاحات حاضر به هیچ مبارزهای برای تحقق خواسته هاش نیست.....
اما از اونجایی که نمی شه اشتباهات واضح جبهه اصلاحات رو ندیده گرفت..(مشخص ترینش عدم وجود یکپارچگی و نواختن سازهای مختلف بر سر مسائل جزئی)...نمیشه از این مسئله فرهنگی رو هم ندیده گرفت که مردم ما بسیار فراموشکار و بی تفاوت و احساساتی هستند...و جناح وابسته به رهبر و عالیجنابان ثروت با شعار فقر زدایی و آی عدالت کجایی پیشی گرفتند
باید باور کرد که این ملت از دو جهت بد بخته: همیشه گفته می شه بدبخت ملتی که منتظر قهرمانه و بدبخت تر ملتی که قهرمان هاشو فراموش کنه .....
کسی به دو سال یا سه سال دیگه فکر نمی کنه....جوون های این دوره (دهه ۶۰ ) هم نه جنگ رو دیدن و نه چیزی در موردش خوندن...نه می خوان بدونن...

مهران جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام مریم خانم . حال شما چطوره ؟ حال جناب همسر که خوب هستش ؟
ی چند روزیه که دسترسی بیشتری به اینترنت دارم و بیشتر فرصت کامنت گذاشتن پیدا می کنم .
چیزهائی که تو می خواهی حق تو هستند ٬ هر دولتی موظفه تا یک سری از حقوق اولیه مردمش رو تامین کنه ٬ از جمله آسایش فکری و امنیت روح و فکر آنها . چون اگر مردم کشوری دائما در استرس باشند نمی تونند توان و فکرشون رو در جهت زندگی بهتر خودشون ( در درجه اول ) و در نتیجه پیشرفت جامعه شون متمرکز کنند .
اینهائی که گفتی رو ٬ در حال حاضر ٬نه احدی نژاد می تونه فراهم کنه و نه آباء و اجداد او و نه هیچ کس دیگه چون شرایط برای آنها فراهم نیست چون زیربنای اقتصاد ـ مدیریت ـ فرهنگ و ..... توی کشور ما : اولا ضعیفه و دوما : تازه در حال شکل گیریه .
بگذار تا من هم بگم : من ٬ آزادی می خواهم تا بتونم توی اون در مورد فکرهام حرف بزنم ٬ من قانونی می خواهم که برای همه قانون باشه و برای همه یکسان . من .....
آخر شبه و من هم خوابم میآد اما قول می دهم در موردش فکر کنم و دوباره برگدم .

سهیل شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟‌من برای بار اوله که می یام اینجا . خیلی قشنگ بود . عالی نوشتی .... به امید دیدار .. دوست تو سهیل از وبلاگ گروهی دوست دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

کفش اندازه باشه راحت باشه خوشرنگ باشه مال من باشه.

م ر ی م یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان
همه خوبین ؟ همه ی کامنت ها رو خوندم و امیدوارم باز هم سر بزنید .
فعلا نه فقط اینترنت ندارم که کامپیوتر هم ندارم .
زودی بر میگردم!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ http://bedoneemzaa.blogsky.com

عروسی مبارکه !

کیان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ http://tardidha.blogsky.com

امید است که این غیبت دوباره از نوع کبرا نباشد...

ماهی دودی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://mahidoodi.com

راستی ۲ سال پیش قرار بود به من لینک بدی!

محمود یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.khiabane13.persianblog.com

سلام...وبلاگ خوبی داری...تقریبن با نظرت موافقم...به من سر بزن و بام حرف بنویس...به سوتک که لینکش تو وبلاگم هست هم سر بزن...من لینکت رو میدم...تو هم بخون و اگه خوشت اومد لینکم رو بده...ولی حتمن به من سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد