شکلات را همه دوست دارند و گاه به جستجوی شکلات در دنیای خیال سرگردان می شویم اما واقعیت آن قدر گسترده است که جایی برای خیال نمی ماند !!

نظرات 13 + ارسال نظر
بهشت چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ http://nochagh.blogsky.com

واقعیت به شیرینی شکلات است؟یا خیال؟

تو چی فکر می کنی ؟؟
شکلاتی دیدن زندگی یه جور نگرش به زندگی است ...... به نظر تو نگرش شکلاتی چه جور نگرشی است ؟

مهیار چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ

خیال می کنی که جایی برای خیال نمی ماند....عجب حکایتیه!

نرگس چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.rozaneh1001.blogsky.com

شکلات از اون واقعیتهای در دسترس امروزیه این دنیای واقعیه!

امیر چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ب.ظ http://celeron.blogsky.com

سلام
حال شما؟؟؟؟
وبلاگ زیبایی دارین با مطالب زیبا..
امیدوارم همیشه اینجوری بنویسی...
با تبادل لوگو موافقی ؟؟؟؟؟بهم خبر بده...
یا حق..

من با تبادل لوگو و لینک مشکلی ندارم ... مشکل من اینه که بلد نیستم لینک درست کنم !!

باران بهاری چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

باران بهاری چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

باران بهاری چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ب.ظ

خیالهایم رابرنگ ابی د ریاوبه طعم شیرین ترین شکلاتهاوشیرینی ها امیختم دنیای رویاهایم ان قدرزیباشدکه دران غرق شدم -درین دریاخورشیدی تابیدکه گرمایش چشمهایم رابازمیکرد- من که طعم شکلاتهارادرخیال مزه مزه میکردم نمی خواستم چشمانم رابازکنم ولی گرمابحدی بودکه چشمانم بازشدودراین گرمابازاورادیدم که به من می خندیدومی گفت توبازبرای فراراززندگی به رویاپناه بردی ومن وقتی گرمای خورشیدرادیدم نجوای اورا واحساس زیبای اینکه
درین تنهاییهادرین خیالها بازهم اوهست خداهست ومن هستم که می توانم بازدرگرمای اوغرق شوم بازخندیدم

و تو از من به من نزدیکتری باران بهاری عزیز !!

احسان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
اصلا واقعیت چیست جز غوطه خوردن در خیال !
غوطه رو درست نوشتم ؟
چرا دیگه به کامنت ها جواب نمیدی ؟

موفق باشی

دیکته =۲۰ !
و خیال چیست جر واقعیت !

حامد چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ب.ظ http://dohich.blogdrive.com

خیال که جایی اشغال نمی کنه. می تونه توی همه جا نفوذ کنه و اتفاقا جوری نفوذ می کنه که اصلا تشخیص نمی دی خیاله. فضایی که واقعیت و خیال اشغال می کنن از یه نوع نیستن که بگیم تا یه جایی واقعیته و از اون جا به بعد خیال و مثلا اگه واقعیت گسترده باشه برای خیال جایی نمی مونه. خیال می تونه توی بطن واقعیت ما رو چنان گمراه کنه که اصلا تشخیصش ندیم ....

واقعیت خیالی !! اصلا واقعیتی وجود داره ؟!خیال چه طور ؟ مگه وقتی خیال ، خیال می شه جز این نیست که به واقعیت در اومده !! شاید هم واقعیت سایه ی خیال* است !!
*سایه ی خیال فیلمی از حسین پناهی .

آرتا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ق.ظ

دنیای بدون خیال یعنی هیچ !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:58 ق.ظ http://payamra.com

با وجود گستردگی بازهم فکر کنم میتوانیم گوشه ای حتی کوچک براش پیدا کنیم ....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ http://payamra.com

بله .. فعلا که برگشته ام ... برای لوگو هم در داخل قالبتون باید ادرس لوگو را گذاشت ....

چه زود برگشتی .... مرسی از زاهنماییت!

المیرا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:17 ب.ظ

و ا ق ع ی ت
چند بخشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد