خیانت

اگر ببینی عشقت داره هرز می پره ، چی کار می کنی ؟
نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ب.ظ http://kalo.blogsky.com

ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ب.ظ http://kalo.blogsky.com

اگر مایل به تبادل لینک هستید به من اطلاع بدهید

[ بدون نام ] شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ http://kalo.blogsky.com

فقط وبلاگ خبرنگار!!!!!!!!!
www.kalo.blogsky.com

کنار شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ب.ظ

تعریف تو از عشق چیه؟اگر حصاره رهاش کن و ترانه ای ازتلخی عشق بگو.تعریف تو از هرزپریدن چیه؟؟؟؟اگر بریدن حصاریه که تو ساختی....

آرتا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ

یعنی چی هرز می پره؟! درست متوجه منظورت نشدم!

م ر ی م شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ

به آرتا
یعنی داره با یکی و یا یکی هایی می پره ...... اسم مطلب نشون می ده !!

مسعود یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

یعنی چی ؟!
هرزمیره ؟!

یکم بهش بی محلی کن شاید ادم شد !

حامد یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:40 ق.ظ http://dohich.blogdrive.com

اصغر ترقه رو خبر می کنم دکور مکور عشقمونو بیریزه بهم.

سارا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

عشق که حرف حساب حالیش نیست!

م ر ی م یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ق.ظ

به کنار :
پاسخ زیبایی بود ......
---------------------------------------
به مسعود :
تو چه قده مهربونی ........ یعنی فقط یه کم بی محلی می کنی !!! .......
-----------------------------------------
به حامد :
آنچه من تویه بلاگ تو می بینم تو خودت حامد نارنجکی !!! .... اصغر ترقه رو می خوای چی کار !!!......
----------------------------------------
به سارا :
آره .... نه فقط حرف حساب .... که حرف ناحساب هم حالیش نیست !!

عمو رضا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ

یکی دو ساعت سیر گریه می کنم. بعد زنگ می زنم ازش می‌پرسم ایا از این کارش پشیمونه یا نه. اونم می گه پشیمونه. منم باهاش قرار می زارم می‌ریم کافی شاپ.
نگران منتظر می مونم. هیچ دلیلی وجود نداره که این اتفاق دوباره تکرار نشه.

م ر ی م یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ب.ظ

به عمو رضا ؛
این جوری که همش نگرانی ...... خیلی سخته !!! ...

دیوانه یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ http://divane.blogsky.com

گوشش را می گیرم .
و یک گپ مفصل می زنیم
بعدش می شه تصمیم گرفت که هنوز عشقولی هست یا نه ؟

Dark-Sorcerer یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.ma-tanha.blogspot.com

اگر بپذیری که هر رابطه ایی تحت تاثیر طرفین است پس اول باید در خودت به کنکاش بپردازی که کدام نیاز را پاسخ ندادی که اون برای جبران و پاسخ گویی به آن نیاز به سمت کس دیگری گرایش پیدا کرده - البته این در صورتیست که آن شخص آدم تنوع طلبی نباشه - ولی اگر به معنای واقعی عشق توجه کنیم می بینیم که یعنی خواستن کسی برای خودش یعنی من چیزی را می خواهم ولی نه به خاطر خودم و اگر اینگونه بنگریم دیگر اهمیتی ندارد که معشوق چه کاری می کند مهم این است که عشق من است پس آنچه را که او بخواهد من هم باید بخواهم ... ولی اگر نخواهیم درگیر بازی با واژگان شویم و بقولی روی زمین جواب دهیم این اتفاق نمایانگر اینست که عامل یا عواملی موجودند که مانع شکوفایی و به ثمر رسیدن این رابطه شده اند یا باید در رفع آنها کوشید یا اینکه قید رابطه را زد ... اینم دارم به خودم میگم که : هر احساسی رو نباید با عشق اشتباه گرفت ... (( ما هیچگاه نمی فهمیم که عاشق شدیم چون اون لحظه ایی که واقعا عاشق بشیم دیگه منی وجود نداره که بخواد به چیزی فکر کنه... هرچی که هست فقط معشوق است و بس... )) ... پایدار باشی

م ر ی م یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:27 ب.ظ

به مریم که تویه بلاگ - میان دو هیچ - حامد ! - کامنت گذاشته بود
به نظرت دلیل برتری چیه ؟؟؟؟

هانیه یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ب.ظ

اول بکشش بعد هم بزار بره پی کارش

م ری م یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:02 ب.ظ

به دارک !
من هم اگر باشم همین کار رو می کنم اما گاهی اوقات کسی که عزت نفسش پایین باشه ..... فکر می کنه که حتما یه اشکالی در اون بوده که طرف سراغ دیگری رفته - البته معمولا دخترا این کار رو می کنن و احساس گناه می کنن و یا احساس حقارت و کمبود - به همین خاطر در بررسی این عوامل این نکته باید در ذهن باشه که هر رابطه ای دو سو داره و باید عوامل رو در هر دو سو بررسی کرد .....

من نمی تونم بلاگ شما رو باز کنم ..... هر وقت باز می کنم از عرض کم میاد و مطالب شما رو نمی تونم کامل بخونم .....
---------------------------------------------------------------
به هانیه
چه عجب از این طرفا !! کم پیدایی !! ...........

مریم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:07 ب.ظ

به محض اینکه این احساس بهم دست داد خوشحال میشم چون میفهمم که عشقم واقعی نبوده و که بیشتر از این خودم رو گول نزدم . ولی اگه اون رفت و این احساس بهم دست نداد ، براش با تمام وجود آرزوی موفقیت میکنم و بازم خوشحال میشم چون این موقعیتیه برای من تا خودم رو محکم تر بسازم . ولی اقرار میکنم که خوشحالی تلخیه .
راجع به سوالت هم جوابش طولانیه ولی حتما طی 3 روز آینده اون رو مینویسم . منو ببخش که الان نمیتونم چون در طی 2 روز آینده 2 تا امتحان خیلی سخت دارم .

م ری م یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

به مریم
هر وقت دوست داشتی بنویس .....از توجه و حوصله ات تویه نوشتن ممنوم ....... خوشحال می شم بیای اینجا .... منتظرت هستم .......
موفق باشی در امتحاناتت !!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

مهیار دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ق.ظ

سرمایه ...نه... نه... ببخشید انرژی روانیمو معطوف به یکی دیگه می کنم.

بهمن دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ http://barkhal.blogsky.com

در لغت نامه های فارسی، غیرت را حسادت معنی کرده اند.
آدمی که هر کار هرزی بکند ـ با تعریفی که من از هرز دارم ـ از زندگی من بیرون گذاشته می شود.
هرزگی مفهومی به غایت پیچیده و بحث بر انگیز است.

Dark-Sorcerer دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.ma-tanha.blogspot.com

مهم نیست اسمشو چی بذاری اشکال یا عدم تفاهم خودت بهتر از من می دونی که عامل تعیین کننده در پشت این لغات نهفته است ...
------------------
... وقتی صفحه را باز کردی از منوی view به قسمت text size برو و گزینه ها را تغییر بده احتمالا مشکلت حل خواهد شد ... خوشحال میشم که به من سر بزنی و حتما منتظر نظراتت هستم .... پایدار باشی

حسین چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ق.ظ http://moongate.blogsky.com

در این مواقع بدون اینکه آبروی کسی ریختهبشه این وسط با کمال احترام جوری بهش با ملایمت و سادگی حرف می زنم که خودش از خجالت دیگه پیداش نشه و بره بمیره .... خونسردی در بعضی مواقع بدجوری کار می کنه .. حتی اگر مشکل باشه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد