سکوت خطر ناک است

http://irdir.com/topic.asp?TOPIC_ID=2370&FORUM_ID=30&CAT_ID=1&Forum_Title=%90%D2%ED%CF%E5+%CE%C8%D1%E5%C7&Topic_Title=%D3%98%E6%CA+%CE%D8%D1%E4%C7%98+%C7%D3%CA من باب تغییر نام خلیج فارس !
نظرات 6 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام با وفا!! از اینکه می بینم پٌست هائی رو که می نویسم با این دقت می خونی و با دقت بیشتری جواب میدی : واقعا ازت متشکرم . سکوت هم مثل هر چیز دیگه ای جا و مکان و البته شرایط خاص خودش رو داره ٬ یعنی نمیشه در همه موارد سکوت کرد مخصوصا در سیاست و زمانی که منافع ملی یک کشور و در کنار آن امنیت یک کشور به خطر میافته : اصلا نباید سکوت کرد البته این به معنای جنگ هم نیست : تو دنیای امروز و در سیاست حرف اول و آخر رو دیپلماسی و چانه زنی میزنه .
ی چیز دیگه و آن اینکه مطمئن باش خلیج فارس ٬ هیچ وقت خلیج عرب نخواهد شد و این رو خود عربها هم می دونند ـــ خیلی بهتر از ما هم می دونند .
در مورد کامنت جدیدت هم باید بگم که دارم در موردش فکر می کنم وقتی به نتیجه رسیدم ٬ حتما بهت میگم .

پیام چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ب.ظ http://payamra.com

سازمان ملل اعلام کرد نام خلیج فارس درسته .. مبارکه

کیان چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.tardidha.blogsky.com

بنده با این نظر موافق نیستم که خلیج فارس همین طور خلیج فارس خواهد ماند و توسط نیروهای متافیزیکی حراست می شود.بعدش هم به نظر می رسد که من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست است این پست..

احسان چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
من زیاد آدم وطن پرستی نیستم ! ولی در عهین حال فکر نکنم خیلی مهم باشه که یه خلیجی اسمش چی باشه !
شما خوب اصلا اسماعیل صداش کنید ...

حامد یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ق.ظ

برای من مهم نیست.

مهران سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . اول اینکه آپدیت کردم . دوم اینکه دو تا نظر در مورد کامنت آخرت داشتم که برات می نویسم :
1 . در یازار دو عامل تعیین کننده است : مصرف کننده یا متقاضی – تولید کننده . در حقیقت سلیقه مصرف کننده دارای نقش بیشتری است تا اراده تولید کننده چون اگر مصرف کننده از محصول تولید کننده ، استقبال نکند : تولید کننده دچار مشکل می شود . به عبارتی : تولید کننده ، کالا را برای مصرف کننده تولید می کند ، مطابق سلیقه و میل او .
2 . پس بنا به گفته شما ، افراد درونگراء بیشتر تابع قوانین – ارزش ها – هنجارها و معیارهای فرهنگی جامعه خود هستند که البته این بسیار مطلوب است . در نتیجه افراد برون گراء را می شود افرادی یاغی دانست که به ارزشها و نٌرم های جامعه خود کمتر توجه دارند یا اصلا ندارند . بهتون پیشنهاد می کنم در این مورد ی کم بیشتر فکر کنی البته این فقط پیشنهاده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد