خوانش نور !

عشق ورزیدن بر زبان آوردن آن است . عشق یعنی خواندن کتاب دل دیگری،تا آن را همانگونه که می ستانیم هدیه کنیم . قلب ، نقشه ی گنجی است که می گسترانیم و با صدای بلند می خوانیم .گاه آنچه که در چهره ای به نگارش آمده ، چیزی بیش از متون شعرای هفت گانه است ، و من هنگامی که به صورتی چشم می دوزم ، سعی دارم تمام سطور آن حتی زیرنوشتهایش را بخوانم .همچنان که در مه و ابر می لغزم ، در رخساره ها غرق می شوم تا شاید ببینم دیگری را . .....اما اگر بعضی را رغبت خواندن سیمای دیوانگان نیست ، به دلیل ناکافی بودن بصیرت و فهم ادراک آنهاست ...آنها کتابهایی ناگشوده اند . یک مادر ، در چشمان فرزندش ، همه چیز را می خواند ، قرار گرفتن در تیر رس نگاه یک نوزاد کافی است تا بدانیم که چگونه انسان کوچک از سیمای ما ، موفق به خواندنمان می شود . چون خواننده های بزرگ و حرفه ای ، سیمای مخاطب خود را می بلعند!........واقعه ای پرشرر میان دو نفر که به هم علاقمندند ، خواندن یکی توسط دیگری است . ......* * برگزیده ای کتاب فروغ هستی ، کریستاین بوبن ، با اندکی تغییر !
نظرات 8 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ب.ظ

بین من و دنیا شیشه ایست. نوشتن راهیست برای عبور از این شیشه بی آنکه بشکند ...
از بوبن بود ! یعنی تو با این قضیه دیوانگان میخوای بگی طرفدار فوکویی ! یا بوبن می خواسته بگه ! نمی دونم اسم دیوانه که میشنوم چرا یاد فوکو میفتم !

جالبه احسان جان!
من وقتی این رو نوشتم ، اصلا به یاد فوکو نیفتادم .....بوبن و فوکو هم نمی دونم ....
اما تو می گی فوکو من یاد یکی دیگه می افتم ، می دونی کیه ؟؟؟؟- چشمک-

آرتا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

چقدر قشنگ

حباب کوچک پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ http://leilymadani.blogsky.com

نمی تونم چیزی درباره ش بگم..
اگه بشه زندگی کردش فکر می کنم تعریف شده
.......
مریم خوبی آره؟ برای کامنت قبلیم هم جواب گذاشته بودی که تازه دیدم. ممنونم ازت. من هم خوبم و سرحال و امیدوار.

احسان پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام مریم
یاد ش.و که نمیفتی !
چقدرم جاش خالیه تو این وبلاگ ! تو فکر بودم کلاساشو برم ببینم حرف حسابش چیه !.خنده.

یعنی تو هنوز نمی دونی حرف حسابش چیه ؟؟؟؟؟؟
البته فلسفه اش بد نیست !!!!!اما رایگان نیست که !!!

دیوانه یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ق.ظ http://divane.blogsky.com

عالی
درون نگاه ها از نقطه ابتدا تا اعماقش زندگی و احساس موج می زند . هیچ رازی برای کشف کردن جالب تر از کشف راز چشمان همراهان نیست ...

حامد سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:03 ب.ظ

در سکوت ٬ زندگی نفسها را گرم گشتن و در امتداد لحظه های دیگری ٬ سر خوردن. خوانش چشمها و فرو مردن خاطره ها در حیات لحظه ها

مهران سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . توی این پست جدیدت هزار تا موضوع هست که میشه بارها در موردشون حرف زد و کتاب نوشت اما برای من ٬ این تیکه خیلی جذاب تر بود چون : من و یکی دیگه هم ٬ مدام همدیگر رو صدا میزنیم اما مطمئنم که حالا حالاها بهم نمی رسیم :
واقعه ای پرشرر میان دو نفر که به هم علاقمندند ، خواندن یکی توسط دیگری است .
آپدیت شد .

مهران جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . عجب کامنتی گذاشتی دختر !!! هر چی رو که من می خواستم گفته بودی !! تو هم به جهت دار بودن نظر سنجی و فرم های آن ٬ نمونه ها اشاره کردی که کلی بهم حال داد ٬ چیزهائی رو که برای دیگران کمی مبهم بود .
وزارت اطلاعات چه کرده ها !! هر کی رو که دوست داشته برده بالا بالاها و هر کی رو عشقش کشیده کوبیده زمین ٬ طوری که تا انتخابات بلند نشوند ( امثال : کروبی روحانی ) .
شتر در خواب بیند پنبه دانه،،،،،،،،، گهی لف لف خورد گهی دانه دانه .
خوش باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد