ناشناسی آشنا و آشنایی بیگانه !

این دنیای مجازی را چون مجازی است دوستش دارم تابتوانم بی پروا از همه چیز بنویسم ..... اما انگار که دیگر چندان هم مجازی نیست ..... آشنایان بیگانه ای می آیند و می روند .... آشنایان بیگانه ای که دوست دارم همچنان بیگانه بمانند..... اما ، گاهی هم بیگانگانی می آیند ، آشنا می شوند و از دنیای مجازی می گذرند ..... اما ، دوست نمی دارم از صفحه ی مانیتور بیرون بیایم ، رو به روی تو بنشینم و با تو حرف بزنم ...... دوست نمی دارم برای تو بیش از آنچه اینجا می نویسم از دنیای خودم بگویم ........ تو را چون ناشناسی آشنا هستی دوست دارم ..... بگذار همچنان همراهت باشم و همراهم باشی اما در همین دنیای مجازی ....... دوست می دارم ناشناسی  آشنا باشم تا آشنایی بیگانه !!

نظرات 14 + ارسال نظر
محمود جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.xmx.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزنم از توجه و اظهار لطف شما متشکرم و برای شما ارزوی موفقیت دارم اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم وبه این وسیله کاربران بیشتری را جذب کنیم

خانه آبی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:52 ب.ظ

نمیدونم دوست داشتی من هم جز همون ناشناسان آشنا باشم یا نه ولی من از این که تو رو رو در رو دیده ام خیلی خوشحالم ...راستی این روزا باید سرت خیلی شلوغ باشه بابت پایان نامه نه؟

آرتا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:55 ب.ظ

منم خیلی این دنیای مجازی و دوستانی رو که توی این دنیا پیدا کردم رو دوست دارم. بعضی از روزا حتی میخوام ساعتهای زیادی رو توی این دنیای مجازی بگذرونم. حتی بیشتر از دنیای حقیقی!

م ر ی م جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:19 ب.ظ

به یوسف
تو آشنایی ..... نه بیگانه ای و نه ناشناس ... تو آشنای قدیمی من ...... پایان نامه که نگو !!
منتهی قبل از اون امتحانات !! و چون خیلی سرم خلوته !! با یونیسف هم دارم همکاری می کنم تویه یه طرح یه ماهه بر روی نوجوانان ....

عمو رضا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:12 ب.ظ

نه نامت را به من بگو٬ نه دستت را به من بده٬ اگر خواستی فقط حرفت را بگو.

بابک جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:48 ب.ظ http://babak-m.blogsky.com

سلام.از فواید اینترنت این بگویم که چندی پیش از طریقش یک دوست خانوادگی را پس از ۲۰ سال پیداکردیم .ما اینجا و او در هلند.خانواده ما فکر می کرد که او مرده است اما نمرده بود خداراشکرماهم نازه با او دوست شدیم.سر نمی زنی به آشنایان قدیمی ات.لینک هات را هم که برداشتی.خبری است.موفق باشی.

الهام جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ

آشنای بیگانه. بیگانه آشنا. دنیای مجازی. دنیای غیر مجازی. همه اشنا وهمه غریبه. همه واقعی همه خیالی.چی می گم!! اصلا من کیم!!

زمینی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام مریم جان
عزیزم به خاطر همین ویژگی های دنیای شیشه ای است که می شود صادقانه نوشت و بر اساس ویژگی های مشترک دوستان غریب اشنا پیدا کرد. سبز باشی و شاد.
زمینی

دیوانه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ http://divane.blogsky.com

سلام .
نمی دونم ....
دوست داشتن یک چیزه
دیدار چیزه دیگر .

حامد شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:02 ق.ظ http://dohich.blogdrive.com

صفحه ای شیشه ای و حضوری بی شکل و بی حجم در آن. تنها اندیشه ها و احساسها حکومت می کنند و خبری از بعد کالبدها نیست. ادراکی لغزان از تو شکل می گیرد و می گذرد. بی آنکه در تجسمی عینی حک شود و در دیدارهای آتی بر تو سنگینی کند. اینگونه تو سبکی و نیز ادراک ما از تو...

بهمن شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ق.ظ http://barkhal.blogsky.com


نقطه صفر رابطه: انسان بدون بدن.

پیام شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ http://payamra.com

مشکلی نیست .. اگه اینطوری میخواهی همین طور هم باش و بمان ......

مسعود شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام
طرز فکر جالبیه

م ر ی م شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ

آرتا جان
البته یه اختلالی هست به اسم اعتیاد به اینترنت !! نظرت چیه ؟؟؟ نکنه معتاد بشیم !!! - چشمک !!-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد