لاک پشت تر از همیشه

بلاگ اسکای قطع شده .... اون هم در بدترین موقع .... اما در بهترین موقع از کما در می آید .... اون وقت تلفن من هوس می کند که خراب شود ....... در این گیر و دار چند روزی را طاقت می آورم اما دیگر به مرز جنون می رسم گر چه فرمانروای آن سرزمینم اما هیچ دوست نداشتم از سرزمین مجنون پا به این دنیای خردورزان بگذارم ...... از این رو عزم خویش جزم کردم تا همچنان در همان سرزمین بمانم .....  اما از اسباب جنون و لازمه ی حیات در این سرزمین رنگارنگ شدن است ..... چه کنم؟؟ ، چی کار کنم؟؟ .....  برق کار و اینا که  هیچی .... حالا چرا ؟ بماند! ..... شاید یه سیم ۱۰ متری بگیرم و سیم کشی کنم دوباره ...... دست به کار می شم ..... همچین بین سیمها گره خوردم اما .... هرچه می کنم تلفن وصل نمی شه .... یه کمی بالا و پایین می کنم .... فیوز برق می پره و سوت تلفن بلند می شه و دود سیاه !!!......  ای بابا چرا این دو تا سیم مثل همه !!! ..... این کاره نیستم !!!! بی خیال ......
چه کنم ، چی کار کنم ؟؟ .... اسباب کشی و زندگی لاک پشت وار ..... اینترنت و میز و همه ی بساطم رو کول می کنم  ، میارم  دم در ورودی ..... پایین جعبه ی تقسیم اصلی ..... از همون جا یه سیم مستقیم به این دستگاه وصل می شه و به این ترتیب با زحمت فراوان موانع رسیدن به تو و بلاگ را از راه بر میدارم ..... اما انگار سنگ اندازی روزگار پایان ندارد .... این بار بلاگ من خراب می شه .... همه می تونن مطلب بنویسن الا من ..... اما م ر ی م مصمم تر از این حرفاست ..... میلی به سه زبان فارسی و انگلیسی و فرانسه می نویسم .... و حالا اینجام .. باورت می شه !! منم ، لاک پشتی کولی وار ..... مجنون تر از همیشه ..... سرخوش تر از همیشه .....

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ب.ظ http://maryamandreza.persianblog.com

سلام.آفرین به پشتکار شما.موفق باشی.

مهران چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

بابا بنازم این پشتکار و همت رو . برای من هم بار ها پیش آمده که دسترسی به اینترنت نداشتم و به قول معروف تو خماریش موندم . باید به شما به خاطر تسلط به سه زبان زنده دنیا تبریک گفت ٬ کاش من هم فقط انگلیسی رئ بلد بودم تا حالا تو دانشگاه دچار مشکل نمی شدم . اسم با معنائی دارید ٬ به نظر من اسم شما یعنی حرکت و رشد . به وبلاگ من هم سر بزنید .

م ر ی م چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

به مریم !! - به خاطر محدودیت طول بازخورد در پرشین اینجا برایت بازخورد می گذارم -
قصه ات را خواندم .... آنچه بر تو سخت است تحمل واقعیتی است که رخ داده .... واقعیتی است گر چه سخت اما ناخوشایند نیست اگر ناخوشایندش نخوانی ... تو چه می خواهی ؟؟ می خواهی دوستت داشته باشن و دوست داشته باشی .... اما وقتی یه طرفه این معادله جور نباشد ... کل معادله به نوعی در هم می ریزد .... می دانم که هنوز هم دوستش داری ... اما دوستت نداشته یا به هر حال با تو دوست نیست ... تو عقایدی داری .... یا این عقاید را پذیرفته ای و بهایش را می پردازی یا این که می خواهی در عقاید خود تغییر ایجادی کنی .... دانستن ارزش این گزاره های فصلی ... کنار امدن با خویش را آسان تر می کند ....
می فهمم که چه احساسی داری ..... من هم یک دخترم و داستان تو تنها داستانی است که با این مضمون شنیده ام و می شنوم ....
من فکر می کنم گاهی من و تو و جمیع دختران بیش از حد روی رابطه ها یمان سرمایه گذاری می کنیم و خویشتن را گم می کنیم ..... به جای انکه در رابطه خویش را پیدا کنیم ... گم و گم تر می شویم ... لازم است زمانی را تنها باشیم .. بی آنکه دوست داشته شویم و دوست داشته باشیم ..... سخت نیست تنها بودن ... انجه سخت است تنها ماندن است .... اما تنها بودن در برهه ای زمان را برابر تنها ماندن نمی دانم !! ....
تنها باش و سخت ....

مجید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.13562717.persianblog.com

سلام از وبلاگه منم دیدن کنین ضرر نداره ممنون

دیوانه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ق.ظ

بالاخره درست شد .
.....

آرتا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:42 ق.ظ

پشتکارت قابل تحسینه!

مهیار پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ق.ظ http://ensanvazendegi.persianblig.com

سلام جوابم رو ندادی .

نیما پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ق.ظ http://zagrosnet.persianblog.com

ba sallam ..
weblog zebaei dared
ba arezoe movafagheyat roz afzoon shoma ..
sare ham be kolbeh darveshi ma bezaned

مهسا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ

مهسا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ق.ظ

مریم انقلابی.......................
دم در چه می کنی؟
هنوزم اونجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مجید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.13562717.persianblog.com

سلام ممنون که سر زدین بعله با وزیر بودیم چون رفیقه ما اونو با خودش اورده بود و به گروهه ما اضافه کرده بود اتفاقان خونه این وزیر میزه بیلیارد و استخر نداره یارو اصلان نمیدونست بیلیارد چیه ممنون کهاومدی

زمینی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام مریم خانم گل
اول این که از یک پنجره خیلی خوشم اومد. و دوم این که اگر در مورد لینک ها کمک خواستی ما در خدمتیم. ضمننا یک جایی داریم که اگر دوست داشته باشی تقدیمت کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد