گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

مدتی بود که نگاهش نکرده بودم ، می دیدمش ، اما نمی تونستم نگاهش کنم ..... این بار هم مثل همیشه نشستم رو به روش ، سرم پایین بود ، دزدکی و زیرچشمی نگاهش کردم  اما باز هم نتونستم زل بزنم تویه چشماش ، گر چه دلم براش خیلی تنگ شده  بود...حرفهای ناگفته ای بود که فقط می خواستم از زبان نگاهش بشنوم ...... اما هر چه کردم ، نتونستم ..... چرا ؟؟؟ خودم هم نمی دونم ........ یعنی می دونم اما ،نمی تونم بگم ..... گاهی حرفهایی هست که حتی به خودم هم اعتراف نمی کنم ....... دلم می خواست آینه رو بشکنم اما مثل همیشه بی آنکه چشمانش را ببینم ....... برخاستم .......... 

مرا چه می شود  که این گونه بیگانه ام ، با خویش  
در این آینه ی یخی  می جویم ، 
                  خویشتن  خویش را
                          و هر بار ،نافرجام تر از پیش .

می ترسم از این هوس لجام گسیخته 
                         و شرم دارم از اعتراف به خویش .

هراسان می دوم در 
  میان دره های بیم و امید 
     و  در این تنگنا پناه می برم
                        به آینه ی چشمانش
و  نگاه افسونگری  از میان آینه 
                             مرا فرا می خواند به نظاره ی خویش .   
                                                 

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.pesareshikamo.blogsky.com

میای تبادل لینک کنیم

زمینی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

مریم جان
تو که خیلی خوب خودتو می بینی؟

آرش چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ق.ظ http://aiehaiezamini.blogsky.com


آینه می‌گه تو همونی که یه‌روز
می‌خواستی خورشیدو با دست بگیری
اما امروز شهر شب خونه‌ت شده
داری بی‌صدا تو قلبت می‌میری...

بابک چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.homosapiens.blogsky.com

بسه! خود و خود بازی. بسه دیگه.

... چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ http://restart.blogsky.com

دوست عزیز
وبلاگتون حسابی قاط زده
درست از سرویس blogrolling استفاده نکرده اید.

حامد چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

چین و چروک آینه ها
پاسخ خوشایند وسوسه ها و آرزوها شد
و چهره به ابتذال آینه دچار شد
آینه به ابتذال چهره منقش

بچه پرو پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:41 ق.ظ

خیلی جالب بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد