مخفی آشکار

من یه ماشین دارم ،تازه خریدنش 
می ترسم دزد ببرتش 
واسش سوئیچ مخفی گذاشتم 
همه ماشین ها از این سوئیچ ها دارن ، اونجا زیر فرمون ...
یه خورده بگردی ، پیداش می کنی
هر جا می خوام برم ، ماشینم رو می برم اما هلش می دم 
تو می دونی سوئیچ مخفی ماشین من کجاست ؟؟؟

از کتاب نانوشته ی رنوی طنز اثر خنگول مخ طلا

نظرات 7 + ارسال نظر
گلرخ سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ق.ظ http://imaneyektanineabi.blogsky.com

من که نمیدونم .
فقط میتونم بگم .
سال نو مبارک

مجید سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ق.ظ http://orientalboys.blogsky.com

یخورده بگردی پیدا میشه !!

حامد سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:38 ب.ظ

جمله های خود-مخرب ات حرف نداشت و نیز حرفی نداشت برای گفتن٬ در جهان. اصولا جفنگی بیش نبود. اما یه جفنگ خلاقانه و با معنی. با معنی باشه که دیگه جفنگ نمی شه. کی گفته نمی شه. ممکنه یه چیزی معنا داشته باشه ولی معناش ٬ جفنگ باشه. یا اینکه ممکنه جفنگ ٬ معنای یه چیزی باشه. من دارم تلو تلو می خورم. سرم گیج رفت. یکی منو بگیره.

عمو رضا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:14 ب.ظ http://amooreza.blogsky.com

سوئیچ مخفی ماشین تو من فکر می کنم اونجا زیرفرمون باشه... اینو یکی که تازه ماشین خریده بود به من گفت. می ترسید ماشینش را دزد ببرد.می‌گفت همه‌ی ماشین‌ها از این سوئیچ‌ها دارن.

نسترن سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ب.ظ

سوئیچ مخفی آدما کجاست؟!؟

زمینی سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

این که سبک سیلوراستاینه !
اما در مورد سویچ مخفی یک بار خودم یادم رفته بود و بعد هر کاری می کردم ماشین روشن نمی شد بیچاره یک آقایی شیک پوش که داشت می رفت مهمونی کلی با وسایل آن ور رفت و من یک هویی یادم افتاد ولی خیلی خجالت کشیدم که بگم چه غلطی کردم .. از شکاف بین در کاپوت نگاه کردم تا یک سیمی را وصل کرد سویچ را زدم و ماشین روشن شد :)
البته کلی تشکر کردم و اون آقای مهربون هم می گفت باید ببرم مکانیکی تا درست کنه.

آرتا پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:24 ق.ظ

موافقم. یاد سیلوراستاین خودمون افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد