من و چهارشنبه ( ۲)

در ادامه

ساعت  ۱۲:۳۸  مدرسه

خوب خیلی دیر نرسیدم ……بچه ها دارن با یه قوطی پلاستیکی فوتبال بازی می کنند . …
-بیاید سر کلاس ……زود باشین ….. عرفان …بدو ..
این بچه ها با یه دنیا شیطنت خیلی دوست داشتنی اند اگه بخوام لحظه هاشون تعریف کنم مثنوی هفتاد من می شه باشه برای بعد …..
ساعت 14:10، صف اتوبوس
امروز چه خبر همه جا شلوغه . چه قدر هوا سرد شده ………..آخی این اتوبوسه خالیه ، می تونم بنشینم ……
…….
ساعت 14:35 ، کلاس دانشکده
استاد با چهره ی خندان و با همون کت و شلوار ساده و رفتاری خودمونیش  … داره می ره سر کلاس .. بعد از دو سه هفته سر و کله اش پیدا شده ….بچه همه حاضرند ، 10 – 12 نفری می شیم …..خیلی دیر نرسیدم …..کلاسش رو خیلی دوست دارم ……
- سلام استاد
 - س
لام خانم ….
استاد : موضوع درس امروز ، نگرش است ، نگرش *..
خوب ، مثلا اگر من به شما این جمله ی ناتمام را بگم شما چی می گید …….من از مرد بودن احساس ………و یا از زن بودن احساس ……….

ادامه دارد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
نگرش :از دیدگاه آلپورت ، اندیشه یا شناخت ( همراه با بار عاطفی ) که از طریق تجربه سازمان یافته و دسته ای از اعمال را به سوی موقعیتهای خاص هدایت می کند .
نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی دودی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:54 ب.ظ http://mahidoodi.persianblog.com

اگه تونستی به بلاگ منم یه سری بزن.این روزا ماهی دودی مرغوب کم پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد